Via twitter delen mensen hun mening. Dagelijks worden er 500 miljoen tweets verstuurd, de meesten gaan over actuele onderwerpen. Tweeters lezen en delen meningen volop, maar het liefste discussiëren ze actief mee. Twitter speelt hierop in met de nieuwe optie: #peiling.

#peiling is een eenvoudige manier om te peilen naar de mening van je Twitter volgers over verschillende topics.  #peiling laat je kiezen tussen 2 opties, 2 uiteenlopende standpunten, meningen. De stemming is volledig anoniem, noch jij, noch de andere volgers kunnen zien wie wat gestemd heeft.  Wel wordt de “winnende” mening in vette letters weergegeven.  Een Twitter-peiling blijft gedurende 24 uur actief en wordt dan automatisch afgerond.  Alle deelnemers krijgen dan een pushmelding met het eindresultaat van je peiling.

opk$po

smcc

dsdff

 

#Peiling biedt heel wat nieuwe opportuniteiten voor bedrijven.
mlk

Content Planning op Social Media :

Via #peiling kan je bij je volgers peilen naar hun interesses, naar de onderwerpen waarover ze meer willen lezen.  Hiermee kan je rekening houden in de contentplanning voor social media van je kmo. Zo weet je zeker dat je tweet of je facebookpost een schot in de roos zal worden.
 ùmlk

Marktonderzoek :

Heb je een nieuw product in de pipeline ? Nieuwe openingsuren aan het overwegen ? Is een maandelijkse factuur een voordeel voor de boekhouding ? Ben je een nieuwe campagne aan het ontwikkelen?
Snel even checken wat je potentiële klanten denken via #peiling.
 ùlk

Tevredenheid:

Via #peiling kan je snel en eenvoudig naar de tevredenheid van je doelgroep over bepaalde onderwerpen peilen
 ùlk

Interactie :

#peiling is een hele effectieve manier om interactie & betrokkenheid te realiseren met je volgers.  Slechts twee mogelijkheden maakt het heel eenvoudig en snel om te reageren, het is gewoon maar even klikken … Je volgers zullen bovendien het gevoel hebben dat je naar hun luistert, dat hun mening telt.

 

 

 

facebook-f-logo-png-5 twitter-bird-black linkedin_256

email-4096-black